Nordlys- artikkel da jeg åpnet eget atelier!

Bladet Nordlys har her en artikkel 15.november 2006 da jeg åpnet eget galleri i eget atelier.
Og i eget hus! Dette var STORT! Tidligere hadde jeg ei 2 roms leilighet til jobben min, og bodde i samme blokk. I toppetg. i denne blokka, hadde jeg god utsikt, men ikke fra leiligheten i 2. etg. Så rett på ei anna blokk. Da jeg flyttet hit til Redervegen, var det som å komme i en ny verden! Her har jeg panorama utsikt fra hele nersia av huset, + sørover. Stor veranda å sitte ute på i en fin sommernatt, og her har jeg knipset mange bilder fra fotoapparatet. Noen av dem er vist både i aviser, og på tv-Nordnytt. Jeg stortrives her oppe på haugen, 3 år siden jeg flyttet hit nå. Jeg gjorde omvendt av det de fleste gjør på sine mer "eldre dager"... de selger huset og flytter i blokk! Men jeg kan røpe at det var en liten hund, ved navn Zorro som gjorde det slik. At jeg kjøpte hus. Ikke tillat med husdyr i blokk. Hadde mye styr og tull med Borettslaget der, men ga meg til slutt. Her har jeg iallefall det helt topp: For jobben min og for hobbyen, hunder!
Har derfor nå 6 Tibetanske spaniels, som jeg også reiser på utstillinger med. Egen kennel og er blitt oppdretter på disse flotte hundene. http://www.tibbehaugen.blogspot.com/ til hobbyen. Jeg farter mye på turer med de søte små, og henter masse god inspirasjon. Det er som "hånd i hanske"!
Posted by Picasa

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen