Velkommen i mitt atelier/galleri i hjemmet mitt.


Bildene jeg har, er malt stort sett i akvarell. Noen i akryl- og oljemaling!
Jeg maler mest den nord norske naturen med de aldeles flotte lysskiftninger... OFTE!
Så fint å få de formidlet i de forskjellige teknikker. Jeg har hjemmejobb, og har gode muligheter og også forevige det fine jeg ser fra hjemmet, i øyeblikket! Jeg lever av bildene mine, det er min jobb ;)) Gjort siden 1990.
Jeg har fin utsikt over Langnes og noen av de blinkskuddene jeg kaller, sendes noen ganger til avisene. Er så stolt over Nord Norge, og vil vise mange det absolutt fine med landsdelen vår. Også vises bilder på facebook... jeg er en grei Tromsø - og Nord Norge ambassadør med å vise fram alt det fine. Nordlys maler jeg, da jeg ennå ikke har satt meg inn i fototeknikkens verden. Men jeg liker jo å male... og har også muligheten å ta med i bildet det JEG vil ha. Ta med det viktigste....

Ha en fin dag!
Og vi snakkes. :))

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen